بازگشت همان جسم. هالی. دنباله‌دار اینبار نامتناوب.

من، از شب‌هایی که روز می‌شود و روز‌هایی که نیلی.

بازگشت همان جسم. هالی. دنباله‌دار اینبار نامتناوب.

من، از شب‌هایی که روز می‌شود و روز‌هایی که نیلی.

ستاره‌ی هالی می‌رود، می‌آید و دوباره دیده می‌شود. ولی ستاره‌ای که می‌بینیم هالی است بعد از این همه سال؟‌ پس سفری که رفته؟

  • ۰
  • ۰

میگه تو تمایل شدیدی برای آزادی داری ولی هروفت تلاش کردی براش پر و بالت زخمی شدن. دیدم راست می‌گه. من روح عصیانگری دارم. حتی بارها به شوخی بهم میگه یاغی. چقدر آدم توی زندگیم کنار گذاشتم بابت اینکه سعی کردن کنترلم کنند. چقدر نا امید شدم. چقدر فکر کردم ناسازگارم. حالا ولی، به خودم مطمئنم. مطمئنم توی تعهدم و تلاش چیزی کم نمی‌ذارم. زیرقولم نمی‌‌زنم. اسم آزادیم، بی قیدی نیست. ولی زیر بار اسارتم نمی‌رم. لحظه‌ای که بفهمم کسی تلاش می‌کنه کنترلم کنه، آشوب می‌کنم :)). 

  • ۹۹/۰۵/۳۰
  • shiny black

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی